lördag 13 december 2008

Lördag!

Sitter här och det är en lördag morgon tom lucia! Herregud vad tiden går...snart julafton och jag har inte ens julfixat nåt men har dock ingen som helst julkänsla! Gillar ju inte julen och tjejerna ska inte vara här hemma i år ändo så det är inget att julpynta för! Vilket jag tycker är väldigt skönt eftersom jag ändo inte gillar julen!

Igår var vi här hemma hela kvällen jag och girlsen, de åt chips, godis och drack läsk i mängder!!! Kolla idol finalen och min älskling vann det!!! Nämligen Kevin han är ju för charmig asså!!! Meja och Miranda gick och la sig efter idol och Malou och jag titta på nån film men Malou väckte mig vid 23 tiden och sa "mamma vi går och lägger oss"...ok sa jag och så la vi oss alla 4 Nilssons tjejer på madrasserna i Meja och Mirandas rum...gosigt och känna deras varma och härliga kroppar;)
Vakna vid 4 av att jag behövde gå på toa...gick upp och när jag kom ur toan kom Anders hem han försökte vara så tyst och smidig men jag sa ett litet BU! Och han blev skrämd inte kunde han veta att jag var uppe! Han undra vart alla barn var och jag sa i sängen...vi prata om hans kväll och så och så tog han tag i mitt ansikte med båda händerna och titta mig djupt in i ögonen och sa "Gud vad jag älskar dig" själv höll jag på att dö vad är det han säger?!, tog en cigg och så...så skulle jag gå och lägga mig hos tjejerna igen men då hade de lagt sig så tillrätta att jag inte fick plats längre så det var bara till att gå och lägga sig hos Anders och känna hans lena och underbara kropp.... Men ack så mysigt och dela täcke och verkligen ligga nära varann...blir så trygg och lugn när jag är med honom, jag känner nåt särkillt som jag inte kan förklara....nåt som inte många verkar förstå heller! Men vi har kommit fram till att han och jag har nån konstig dragning till varann och ju mera folk inte tror på oss dessto starkare blir våra känslor för varann, så det är väl bara att tacka alla som är emot oss! Anders tycker också att han känner sig så trygg och lugn med mig, visst är det märkligt?!
Jag vet att jag är lycklig för första gången på RIKTIGT på måååååååååånga år....och om man inte tror på det så är den egne individens problem, inte MITT! Jag vet att jag älskar honom väldigt mkt! Och det känns ju skönt att veta att han känner lika som mig.

Idag ska jag jobba på Gläntan, spännande och roligt börjar 16,30 och slutar 21 så Tommy kommer och hämtar tjejerna vid Gläntan vid 16 tiden. Ska bli riktigt kul! Plus att jag behöver pengarna...mer än någonsin! Fick min mobil avisering igår...909 kr!!! Måste vara alla jävlans samtal till Telia eftersom telefonen här hemma har vart ur funkiton under 1 vecka!!!! VANSINNIG!!!

Ha det bra! Och bry er om er själva ist för att lägga er i andras liv!

Kram

Inga kommentarer: