fredag 5 december 2008

FREDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Japp äntligen fredag! Vilket innebär helg och julbord på Borgen ikväll med jobbet och självklart fest;) Men först ska jag lämna Miranda på dagis och hämta Mattias så han kan fortsätta att tapetsera och så kl 12,30 ska jag träffa Jadde och Eva på Villa Nestor för en fika, ska bli riktigt kul i rulans eftersom jag inte har träffat dem på så länge*saknar*

Gårdagen gick i tapeteseringens tecken...Mattias tapetsera jag slipa och Freddan skruva ihop möbler åt oss, kan inte beskriva i ord hur tacksam jag är för det! Blev dock helt slut på kvällen när de åkt hem och Anders kom hem. Slängde mig i våran underbara säng och kände hur jag höll på att börja en resa med John Blund men kl var ju alldeles för lite så jag kämpa emot...till slut besluta jag mig för ett varmt och härligt bad i 40 graders värme;) med badsalt, olja och skrubbning, hårinpackning och att bara vara stund! Så skönt! Kände verkligen hur kroppen tina upp och att jag blev människa igen.

Anders passa på att göra varma mackor åt oss...smaskigt fick i mig en sen la vi oss i soffan och jag tror nog jag somna nästintill direkt vakna av att Anders väckte mig och sa att vi skulle gå och lägga oss i sängen ist. Sagt och gjort somna nog direkt! Kan inte minnas att vi prata nåt! Vakna iaf med lite piggare känsla i kroppen nu kl 5,15...Miranda kommer ju när som helst så jag har gått upp med honom hela veckan.

Lämna Miranda själv på dagis igår för 1,5 timma och då passa Meja och jag på att åka till Maxi för att shoppa kläder på Cubus. Jag köpte en kofta, 1 svart spetslinne och 1 svart party tunika och ett par snygga örhängen och Meja köpte en skjort tunika, 2 par leggins, 1 glittrig polo klänning och 1 kofta. Köpte även en kofta åt Malou. Så roligt att shoppa...LOVE IT så att säga.

Idag är det Bosses begravning men jag kan ju inte gå eftersom Miranda har inskolning på dagis iof är det ju inget roligt att gå på begravning ändo men skulle ändo vilja vara där men så är det bara kan ju inte rå för att livet är som det är.

Imorgon stundar det kalas för Meja och Joel på Busfabriken....hela klassen kommer!

Kram

Inga kommentarer: