lördag 27 december 2008

Arg, ledsen och besviken!

Kan inte ens fatta varför man som 32 år sitter och ljuger mig rakt upp i ansiktet! Tycker bara att det är så tragiskt att han inte kan vara ärlig!
Idag sa han att han skulle vara hund vakt och när jag kommer hem så ser jag att han har tagit med sig grejer för att gå ut! Jag blir så galen på att han inte ens kan säga sanningen om att han ska gå ut! Vill ju inget hellre än att bara ligga och gosa med honom...men mitt förnuft säger STOPP! Jag måste försöka gå vidare nu, fan vad jag älskar honom om ni bara kunde förstå! Han är liksom mitt allt! Vill inte ha nån annan ful och tråkig människa! Men eftersom han inte kan vara ärlig så måste jag göra så här. Har skickat sms till honom nu och skrev så här:

Det här går inte jag mår för dåligt av all skit du drar in mig i tänker för mkt önskar så mkt att du skulle vara ärlig och förändrad men jag måster säga stopp nån gång kan inte fortsätta att plåga mig själv som jag gör nu det gör så ont i mig eftersom jag vet att du är den jag vill leva med och ingen annan! Är ju så kär i dig att jag mår illa, känner ju tom att jag skulle kunna skaffa en bebis med dig men vem vet kanske vi ses igen om 10 år.
Vill bara känna din underbara kropp och ligga brevid dig åh herregud! Blir galen när jag tänker på att det inte kommer att hända igen Kram

Det var mitt sms till Anders...sitter nu med sån ångest att jag snart inte kan andas, har tagit 2 lugnande tabletter för att försöka sluta tjuta...ångesten är så stor att jag inte klarar av detta längre! Vill bara att Anders ska komma och säga att han vågar chansa, liksom hoppa att han törs bli sårbar! När han är onykter säger han så mkt fina saker till mig att jag börjar undra om han lider utav personlighets störning! Nåt måste det iaf vara!

Snart kommer tjejerna vi ska åka en sväng till Sussie och umgås och leka.
Kram

Inga kommentarer: