tisdag 9 december 2008

Tisdag

Sitter här på jobbet och passar på att uppdatera min blogg...då mitt tangetbord inte fungerar hemma pga att Meja spillde cola över det i lördags! Så jag hoppas verkligen jag kan hitta ett idag som inte kostar massor!!!

Iaf så är det första dagen på jobbet igen...känns tungt och segt har liksom inte den där gnistan så här inför jul!

Anders ligger hemma och är sjuk, stackars, ska hem och pussa på honom sen så kanske han frisknar till;) Har själv super ont i halsen men känner som sagt att jag måste jobba lite denna månad så jag får nån lön iaf.

Igår kom sängen!!!ÄNTLIGEN! Sov som en prinsessa i natt! Tänk att man kan sakna en säng så mkt! Nu är det bara en ny soffa och ett nytt data bord som jag verkligen vill ha snarast! Ska till Ikea så fort Anders orkar.

I söndags köpte vi ett playstation 3 spel...8000 kr!!!! Så DYRT men Anders och tjejerna är ju glada och är de glada är jag det också. Blev även kläder till Malou eftersom jag inte får ha några kläder från deras gammla garderob så måste jag köpa allt nytt. Så Tommy kan ju iaf inte komma och säga att jag har tagit mer än hälften av våra sk gemensamma grejer! Jag vet ju att om vi skulle gå till rätten med detta så får han vara snäll och ge mig en massa pengar eller dela möblerna och allt annat med mig!

Kram

Inga kommentarer: