fredag 12 december 2008

Yes det är FREDAG!

Så himla underbart att det ÄNTLIGEN är fredag!!! Tyvärr så vakna jag och titta ut genom fönstret och såg att det snöa! BLÄ!!!
Idag blir det lucia tåg på jobbet sen ska Marie ha quigong (vet i sjutton hur det stavas) alltså ingen bingo idag! Så jag slutar tidigt! YIPPIE!!! Ska ner till Ringarum och hämta tjejerna så ska vi mysa bara vi i kväll. Ska prata med dom också och förklara för dem hur mkt jag älskar dem och att de inte ska tro nåt annat vad än vissa människor må säga till dem! Som det ser ut i dagsläget så ska Tommy ha dem hela tiden och bara vara hos mig varannan helg. Det är vad Tommy vill, vad han inte förstår är att jag orkar inte bråka om vart de ska bo och gå i skolan det är upp till han! Blir det så, så kommer jag och Anders att flytta då vi inte kan bo i en 4:a för 7000 kr i månaden! Det blir lite väl stort och dyrt plus att då ser jag ingen anledning till att bo här i Vilbergen då flyttar vi in till centrum. Får väl se vad Tommy säger på måndag när vi går till familjecenter, jag kommer iaf inte bråka utan han får säga och göra precis som han vill för jag känner mig så tom i hela mig. Det känns iaf väldigt skönt att jag har Anders och hans släkt bakom mig plus vissa vänner, i såna här situationer märker man vilka som är ens vänner! Men ska Tommy bo kvar i huset så är det bara för honom att lösa ut mig från huset.

Igår besökte jag min psykolog det var ett jobbigt samtal med många tårar och erkännanden. Men ack så skönt det är efteråt! Behöver verkligen detta stöd i dagsläget då allt är så turbolent och att jag känner mig så tom!

På kvällen prata jag och Anders ordentligt, det är så gosigt om ni bara visste hur underbar han är i mina ögon, han luktar så gott, är så len och charmig att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Han sa att han vill dela sitt liv med mig. Jag fråga liksom varför och han svara för jag är så kär i dig! Eftersom jag vet vad jag vill och så, så känndes det så underbart att höra! Jag sa självklart att jag ville det också! Men återigen förklara jag att jag absolut inte tolererar att han ska kunna gå och träffa andra tjejer och han säger att han inte är intresserad utav det så det är bara för mig att tro honom! Vi redde även ut misstaget om porr surfet....det var inte alls som jag trodde...men det är åter igen min rädsla. Men känns skönt att ta tag i problemet direkt ist för att gå och dra på det.
Han sa även hur han kände med allt som har hänt oss på denna korta tid och hans rädsla att tro att jag skulle bete mig som hans ex...förklara dock att jag absolut inte har några såna som helst tankar och så.

Nåt annat som är så kulirulans är att jag bara tickar neråt på vågen!!! Känns så lovley att bara genom att mitt psykiska mående är bättre så klarar jag av att gå ner i vikt igen har nu gått ner 9 kg sen jag tog tag i flytt och skillsmässa och så!!!! Plus att jag har berättat för Anders om att jag vill ha ett par sillisar...och vet ni!!! Han är beredd att ta lån åt mig till de!!! Ännu gladare så nu är det bara att kämpa på så jag kommer ner till målvikt snarast så jag kan börja fixa till min kropp!!! Maghäng och tuttar!!!! GLAD!!!!

Kram

1 kommentar:

Alexandra sa...

Tycker han att han "hämnas" genom att säga att han ska ha barnen hela tiden? Det är bra att du pratar med barnen och talar om vad du känner för dem. Kan tänka mig att de får höra andra så kallade sanningar lite här och var. Jag står vid din sida Malin och jag är glad så länge du mår bra!

Kramar från mig!