onsdag 24 december 2008

Julafton 2008

Som jag tidigare har sagt så känns denna dag bara jobbig! Vill inte att det ska vara julafton längre önskar bara att denna ångest dag kunde försvinna ur almanackan det ända som är skönt är att det är ledigt från jobbet med betalning! Vakna kl 05,15 idag...tog ju inga sömntabletter igår så då kan jag ju inte sova! Blir så trött på det! Plus att jag kommer vara väldigt osocial idag när vi väl kommer fram till Jenny och Pär...det känns verkligen jobbigt! Känner att det liksom är ett falskt spel...

Prata med Tommy igår ang säng, skola och räkningar....tror ni jag kom nån vart?! Nej inte vidare han börjar bara dra upp att det är ett annat läge nu...berätta hur dum i huvudet jag är osv...jag lyssar liksom inte ens utan la i från mig telefonen när han börjar härja om saker som är helt onödiga att lyssna på! Att han inte bara kan ta och fatta! Ju mer han beter sig som han gör dessto mer blir jag bara ännu tvärare...han säger att han vägrar att Malou och Meja kommer att flytta hit till Vilbergen...jag vet varken ut eller in känner att då måste jag dels flytta till en billigare lgh och så kommer jag ju tappa kontakten med dem eftersom de bara kommer vara här varannan helg liksom. Då blir de ju som "foster"barn eller dylikt!!!

Blir så trött på pengar....har liksom inte äns så jag kan betala räkningar har iaf betalat hyran, sen får jag låna 3000 kr av en underbar människa som jag älskar så mkt! Kan inte tack dig nog! Så då kan jag iaf betala bilen och en del utav Ullared räkningen...från när Tommy och jag var där varav han vägrar att betala nu! Och den är på 7000 kr! Fan vad jag avskyr honom, kan inte fatta att han har blivit en sån idiot liksom! Men han ska allt inte kunna förstöra mitt liv som han tror att han kan...då han tyvärr är pappa till mina barn så kommer jag ju vara tvungen att ha kontakt med honom ett antal år till!!!!BLÄ!!!

Imorgon ska vi ha lite fest här sen blir det väl utgång...vart vet jag inte riktigt...men full ska jag bli iaf så jag kan glömma allt skit för ett tag och bara tycka att livet är roligt.
Köpte kläder igår på Cubus då de redan har rea! Det blev nån sexig klänning/tunika i svart blankt matrieal och nätleggins och 1 grå munktröja och örhängen och trosor för 221 kr!!!! Så det var verkligen fynd som tur var hade jag inte kollat mitt saldo än så jag köpte utan att tänka...hade jag gjort det så hade jag inte kunnat köpa nåt!
Besökte även systemet och köpte 15 starköl så jag har så det räcker imorgon;)

Ska snart hoppa in i duschen och börja fixa till mig...kan ju alltid försöka att göra sig snygg...dock är det ju svårt. Anders ligger och sover än men ska gå upp senast kl 9...så vi får se om han vaknar innan eller om jag får väcka honom.

Kram

1 kommentar:

Alexandra sa...

Hej Malin, hoppas du hade det bra igår trots allt...

Tack för inbjudan till inflyttningsfest idag men tyvärr kan jag inte komma. Vi firar jul med de stora barnen idag och kristers mamma. Hoppas ni får roligt!

Kram Sandra