onsdag 17 december 2008

JÄVLA LIV HELVETE!

Igår orka jag inte mer!!! Mitt liv är så rörigt just nu att ni inte ens kan tänka er!
Åkte upp akut till psyk på sjukhuset och fick lite tabletter så jag kunde lugna ner mig, har sovit sen kl 17 igår kväll i omgångar då vänner har ringt och frågat hur det var med mig. Känner nu när jag vakna att jag måste ta mer tabletter vill inte vakna! Men ska ringa till recept grejs sen kl 10 så jag kan få mera utskrivet. Funderar verkligen på att ta väldigt många tabletter idag så jag kan få sova ordentligt!!!! Jag orkar inte med detta jävla skit liv!!!! Orkar inte skriva mer heller.

3 kommentarer:

Alexandra sa...

Malin kom igen nu! Låt inte det här trycka ner dig i skorna igen! Jag vet att det är skitjobbigt och jag vet att några försöker förstöra livet för dig, men låt det inte ske! Kom igen nu Malin, du fixar det här!!! Du vet ju själv att det dem säger om dig inte stämmer! Be om hjälp om du behöver!

Många många varma kramar från Sandra!

Felicia6 sa...

Nämen malin, vad har nu hänt? :( Du vet att jag finns här för dig, bara ringa när du vill prata! Många kramar

monkan sa...

Tänker på dig, Malin!!! Kan jag göra nå´t för dig, vet du var jag finns!!! Kramkram!!!