lördag 17 januari 2009

3 hulliganer blev 5;)

Japp så var det lördag...hämta tjejerna igår och roligt att se dem igen, Miranda blev så glad över att se sina syskon igen. När vi kom hem var pappa hemma hos mig och hjälpte mig att sätta upp lite grejer på väggarna...måste ju börja att få ordning här hemma. Men allt blev inte klart så han kommer igen.

Vid 17 tiden kom Linn och Louise, så Malou och Meja har sina gamla kompisar här hemma nu...så det har vart livat här. Hörde att Malou och Linn låg och prata sk "tjejsnack" när de gick och la sig...minns ju själv när man gjorde sånt. De åt godis och chips hela kvällen och jag fattar inte hur mkt deras magar klarar av! Vi gick och la oss samtidigt;) Och vakna nu kl 8!

Igår kväll kom Mattias och peter upp till mig och hjälpte mig med web cam och att ställa in tv kanalerna! Så nu har jag alla kanaler iaf! Så skönt!!!!

Min lilla Mattias sa så här " Om jag ändo inte vore bög då skulle jag vilja ha dig som fru" är det inte för gulligt...min lilla bög kompis. Fråga honom om vi skulle börja bugga tillsamans och det vill han så jag ska kolla upp om vi hinner att börja denna termin! Hoppas!!!! Jag vill!!! Och Mattias ville det också, han vill ha nåt intresse och det skulle ju vara så kul!

Igår ringde Anders tjej...om denna jävla telefon! Jag blir galen! De måste vara totalt störda rent ut sagt!!! Berätta för henne att hon kan hälsa Anders att jag vill att han betalar dörren eller så blir jag tvungen att polisanmäla händelsen...fick till svar "jag tänker inte medla mellan er, ni är vuxna och jag vill inte ha nåt med det att göra" Svara då att Anders svarar inte på sms som jag skickar och hon sa att han vill inte...då sa jag "han törs inte" men hon svara nej, det gör han men han vill inte. De måste alltså vara så störda! Jag är väl inte dum i huvudet! Jag fattar väl att Anders inte törs svara eftersom han vet att han har gjort fel och tror att han kommer att slinka undan denna gång med...men sorry det gör han inte! Så tyvärr blev jag tvungen att polisamnäla denna händelse! Tänk en polisanmälan för att ha sparkat sönder en dörr! Skönt att jag har ett vittne iaf!

Idag vet jag inte riktigt vad som kommer att hända, min brorsa och hans familj skulle egentligen ha kommit men barnen var sjuka så vi ställde in det. Får ta det en annan dag.

Kram

Inga kommentarer: