tisdag 27 januari 2009

Så var det tisdag

Idag är det tisdag iaf om jag tittar i almanackan;) Imorgon innebär det alltså att det är onsdag och att jag fyller 32 år!!! Herregud!!! Vad åren går...skit i samma.

Igår så var jag och Miranda och mata Mattias katter och de var så hungriga så jag hällde upp 2 skålar med mat! Stackars dem!!! Tömmde kattlådan också...Miranda tyckte det var så äckligt;)
Sen åkte vi och hämta Marie för hon skulle kolla på en lgh i porten brevid mig, skulle ju vara så kul om hon flytta hit så kan vi sitta som två tjockis morsor i sommar och sola fläsket och röka medans ungarna leker i lekparken;) Tanten som bodde i lgh var så pigg och fräsch så både jag och Marie höll på att dö när hon sa att hon var 86 år!!! Hon skulle flytta till en 2:a i huset brevid. Får väl se hur Marie gör om hon tar lgh eller inte.

På kvällen satt jag framför datorn och sen kolla jag på tv och Miranda satte sig vid datorn ist;) Vid 21 tiden ville Miranda gå och lägga sig och det kände jag att jag också ville, så inatt har jag sovit gott;)

Äckle gubben höll på och terrosiera mig igår också så det sluta med att jag blocka honom har ingen lust att höra på vad han skriver tycker bara att han är så otroligt vidrig som håller på och skriver som han gör!

På dagen igår ringde polisen för de hade sökt mitt vittne till dörren...så senare på em fick jag tag i henne och hon ringde upp polisen så de skulle ta upp detta ärende i helgen...så nu är det bara att hålla tummarna att det går vägen!

Idag ska Miranda till bvc, vi ska åka direkt efter jobbet och dagis ska vara där 15,30 så det är bara att gasa så att säga, sen bär det av hem till tvättstugan, vill tvätta ofta så jag slipper att ha flera berg utav kläder!!!

Kram

Inga kommentarer: