söndag 18 januari 2009

söndag igen

Ja...idag är det söndag vilket innebär sista lediga dagen för denna helg....livet känns lite bättre försöker kämpa och ta mig vidare. Jag känner mig dock aningen rädd för Anders, känns som om han är kapabel till vad som helst! Känner nästan varje gång när jag kommer hem att Anders kanske står och gömmer sig eller att han har skickat nån annan för att "skrämma" mig eller så...

Igår prata jag med en kille som heter Fredrik och bor i Motala, 26 år....verkar trevlig och så men jag känner ett stor MEN!!! Och det är att han verkar vara väldigt panikslagen...han säger hela tiden att jag är så söt, vackra ögon och att jag är så snygg. Att han vill ligga i sängen med mig och hålla om mig! Jag försökte förklara för honom att han inte har träffat mig så han kan inte veta hur jag är i verkligheten....men då svarar han att jag gör honom så nyfiken och ju mer vi pratar desto mer vill han ses...han säger att han ska komma hit på lördag natt och hämta mig från Wasa...jag sa det att jag är full då och att det kanske är trevligare att ses när jag är nykter, iaf första gången...då säger han men du är ju nykter på söndagen...ja ni jag vet varken ut eller in! Men vi får se vad som händer.

Prata med en annan kille också, han är 34 år och bor här i Norrköping och har två barn. Han separera samtidigt som mig och verkar vara en bra kille...ska försöka att få till en fika då vi är barnlediga samma helger;) Om inte annat så är det ju alltid trevligt med nya vänner! Han bor i villa i Eneby...men är inte härifrån från början så det är ju ännu bättre jobbar på saab i Lkpg. Ja en "reko" kille så att säga.

Linn och Louise stanna kvar här tills idag så de ska åka hem sen på fm nån gång, men det är ju bara roligt för tjejerna att ha kompisar och mig gör det då inget att de är här.

Igår när jag var i väg med Mattias så införskaffade jag nya mobiler och ett wii spel, men la ut det på tradera på en gång eftersom jag inte är i behov av nåt sånt spel;) Så nu har jag ett super abonemang, betalar 775 kr månaden och får ringa för 3500 kr! Super va?! Så Malou ska få en mobil i födelsedagspresent.

Idag ska Miranda åka hem till Ringarum med Tommy hon längtar efter pappa nu...lilla bullen där;) Så Malou, Meja och jag får en "stortjej" vecka tillsamans och på fredag åker de till Tommy också så är jag barnfri den helgen och ska ha födelsedagsfest då! Roligt!!!

Kram

Inga kommentarer: