tisdag 15 juli 2008

Villa Nestor!!!

Gårdagen var ok...hade dock såna magsmärtor att jag ville slänga mig ner och dö! Kom då på att jag inte hade tagit min magsår medicin på flera dagar...tur i oturen så jobbar jag ju så jag kan få tag i omeprazol iaf. Så jag gick och fråga snällt om jag kunde få en sån...lite lindring iaf! Och det fick jag!!! UNDERBART!!! Idag känns det lite lugnare i magen iaf och jag har tagit både min ordinarie medicin plus den äckliga sörjan att dricka. Fan att jag ska ha detta!!!Är ju så less på alla tabletter jag måste äta för att fungera som en "vanlig" människa! Nog pratat om det.

Efter jobbet träffa jag Jadde, så himla underbar tjej hon är alltså är så glad att hon har kommit in i mitt liv! Om ni bara visste vilken underbar människa hon är! Hon har verkligen ALLT!!!Super snygg och vacker, ett hjärta utav guld!!! Om jag skulle få välja att vara en annan människa på denna jord så skulle jag absolut vilja vara henne! Min underbara Jadde!!! Oj det låter nästan som om jag är kär i henne, men det är jag inte;) Vi fika på Villa Nestor i Norrköping, det ligger vid Kneippen. Om ni har vägarna förbi Norrköping kan jag lova att det är värt ett besök där! Vilket fik!!!Så mysigt innrett och vilka bakverk! Hemmagjord saft, så det säger väl bara allt! Inrett i shabby stil så jag ville bara gå runt och titta på alla mysiga saker! Helt underbart! Uteserveringen är i en lummig miljö med vita härlig möbler! Ja ni måste helt enkelt dit för att verkligen förstå.

Kram

1 kommentar:

Felicia6 sa...

Tony har sista jobbardagen på fredag så vi åker ner nångång under nästa vecka, sen är vi söderöver i nästan tre veckor om allt går som det ska :) Kul att du vill träffas!