måndag 28 juli 2008

Underbara värme och sol!

Söndagen spenderade jag på ett lungt och skönt sett. På morgonen åkte tommy och jag in till sörping och hämta hans bil och handla på Willys. Sen blev det en sväng ner till "centrum" för att gå på ringarums dagen...vilken stekande hetta!!! Det liksom stod still! Köpte lite marknadsgodis och en ny handduk till spisen. När vi kom hem igen la jag mig på en filt på framsidan och somna;) Vakna tio i fem!!! Hoppa in en snabbis i duschen och när jag kom ur så stod min faster och farbror här, Stellan och Birgitta. Bjöd dem på fika och prata en stund, vi vänta ju på Lotta och Tony så det blev en sabb visit av dem, men det var ju trevligt att de hälsa på. Vid 18 tiden kom Lotta och Tony, de hade med sig en gullig blomma med lotter i!!! VI VANN!!! 15 kr!!!!

Lotta och Tony


Vi grilla...och denna gång lyckades Tommy med att inte bränna kolbitar! Jag hade även gjort blåbärspaj som vi tryckte i oss efter maten...smarrigt värre.

Nu ska jag in till Sörping och lämna av tjejerna hos mamma och pappa för jag ska till Stockholm med Lotta och Tony. Lotta och jag ska besöka Gröna lund!!YIPPIE!!!Utan barn så det är JAG som kan få åka karuseller!!! Vi ska även träffa Johanna, ska bli så kul för det är länge sen jag träffa henne. Så vi blir tre gastric girls! Om inte Johanna tar med sig nån mer;)
Kram

1 kommentar:

elin669 sa...

hej ! va skoj att gå på grönan ! hoppas att ni får skoj ! hör av dig någon dag så vi kan fika !

kram !