fredag 18 juli 2008

Jippie!!!

IDAG ÄR DET IDAG!!!!!Så underbart!!!Nu är det bara timmar kvar sen semester!!!!LYCKAN är total! Veckan som kommer kommer jag ha flera roliga saker att göra, ska träffa en gäng tjejer från viktdropp, följa med på buskalas;), åka till Höör, förhoppningsvis Ullared på fredag och sist men INTE minst så är jag ju ledig från jobbet! Vilket innebär att jag får göra vad jag vill med alla 24 timmar per dygn! Vilken lyx! Jag känner enbart lycka nu!#GLAD#

Gårdagen var en bra dag psykiskt sätt men min mage är en bråkstake som lätt tar ner mig 5 meter under jorden men min kirurg ringde iaf igår och skulle kontakta hans vän i Norrköping och be de skicka en kallelse till mig om gastro. Känns skönt att det äntligen blir nåt gjort! Men som sagt annars var det en bra dag. Besökte min psykolog, jobba och handla lite kläder till Miranda, Lindex har rea och vem tycker inte om det?! Tog även en sväng till Timari och köpte lite grejer till bröllops kort ska nämligen göra några åt en kompis till min syrra, så kulirulans! Den må vara tokig! Tommy hade lagat mat tills när jag kom hem, wokad kyckling och grönsaker och nudlar och sötsur sås...smarrigt! Han brukar aldrig göra sån god mat! Så jag blev överraskad!
Idag ska Tommy åka och köpa fönster till Mirandas rum sen i eftermiddag hämtar han och tjejerna mig för vi ska ju till Noel som fyller 3 år! Ska köpa en riddare dräkt till honom. Miranda köpte ju en för ett tag sen och hon bara älskar den och Noel är visst tokig i riddare också. Gud så gullig han är!!!
Kram

Inga kommentarer: