onsdag 30 juli 2008

Lugn och skön dag

Gårdagen...hur skön som helst! La mig först på studsmattan för att sola, men kunde inte slappna av låg bara och tänkte "rea, rea, rea och barnledig"....så jag valde att avsluta min solning och åkte in till stan ist för shopping! Hitta underkläder och ett linne till mig! Köpte badshorts till tommy och ett par shorts till Miranda! Totalt dryga 200 kr!! Älskar halva reapriset! Känns ju som man äntligen kan handla då! Utan ångest efteråt. Efter stan åkte jag ut till landet och hämta tjejerna, de hade vart på sjön med mormor och morfar och hör och häpna...de såg en SÄL jätte nära dem!!! Visst är det helt otroligt! Man har ju sett sälar på Kolmården och så men in real life liksom, det är ju nåt annat. Vi stanna kvar och åt hos dem, skönt att slippa laga mat när man kom hem! När vi väl var hemma igen så höll Tommy på i badrummet!!Jag blev så glad, äntligen!!! Sen blev det allsång på skansen, dock inget höjdar program i min smak! Men det tillhör ju liksom sommar tisdagar att ha det på.

Idag bär det av till Yxningen för att sola och bada, får se om jag badar eller om jag bara solar. Elin och hennes tjejer ska dit också! Kul, har inte träffat henne på flera månader plus att hon är gravid! Ska bli så kul! Vet inte om Lotta och Tony också kommer förbi...det skulle ju vara kul.
Nu ska jag gå och hänga upp tvätt och sen börja packa oss klara inför strand dagen vid Yxningen.
Kram

Inga kommentarer: