söndag 20 juli 2008

ÖS REGN!

Gud vad det regnar nu har nog aldrig sett ett sånt här oväder!!! Vi som ska iväg på 75 års kalas ända till Linköping...får väl åka i riktigt god tid!
Gårdagen gick i shoppingens tecken! Det är ju nåt som jag älskar. Jag tog med mig Miranda och Meja in till Norrköping och så följde syster yster och hennes två charmtroll med. Jag köpte en röd tunika från Cubus till mig själv och ett linne från Gina Trico, Meja köpte 3/4 dels jeans till sig och Malou. Sen köpte vi lite annat present till mormor, örhängen, vattenflaska och presenter till Hedvig och Filippa. Det blev lunch på Mc donalds det var kidsen som fick välja;) Det var en skön dag och det gick smärtfritt fram!
På kvällen ville Tommy ha kina mat så han åkte och köpte det, varken Tommy eller jag orkar laga mat det är väldigt länge sen vi laga mat här hemma...måste skärpa oss för det kostar alldeles för mkt att bara äta ute hela tiden.

Nu ska jag in i duschen och sen göra mig klar inför dagens bravader!
Kram

1 kommentar:

Felicia6 sa...

Tack gumman. Jag trivdes i den jättemycket :) Du ska få se den sen då vi kommer ner :) Hoppas ni får skoj på ullared :)