onsdag 2 juli 2008

solig sommarkväll

Vilken härlig kväll det var igår!!!Så underbart att känna värme och sol igen. Tommy och jag åkte in till Sörping efter vi hade ätit middag. Det var massor med folk där, känndes nästan som om man var utomlands med musik, massor av folk, uteserveringar och butiker! Vilken lycka!!! Fynda örhängen på glitter outleten, det blev svarta "diamant" pärlor för 5 kr paret!!!!Sketa billigt ju. Vi gick till Smultronstället och köpte glass...jag tog viol och persika, så himla gott! Dock tyckte inte min mage det utan jag fick en lättare version av dumping iform av svettningr bullrig mage och en sån där konstig molande och kurrande tarm massage:( Vi mötte även min faster och farbror(stellan och birgitta) prata med dem ett tag och så mötte jag en fd arbetskamrat från Tallgården, riktigt trevligt att prata med henne. På vägen hem besluta vi oss för att köpa med färska frallor på kanalbåtiqen. Jag valde en smarrig majsfralla med solrosfrön på...och eftersom jag redan fått en dumping så passa jag på att spä på den med en liten kaka oxå...jag tog en tobrelone kaka och tommy en helt underbart söt damsugare. Vi smaska på gott framför allsång på skansen och morden i midsommer.
Idag ska jag till Abboreberg med 14 tanter från dagcentralen, så mysigt att sitta där ute vid vattnet och fika, har bokat bord på verandan eftersom vi totalt är 17 st så vi får sitta tillsamans.
Ha en trevlig dag.
Kram

Inga kommentarer: