torsdag 17 juli 2008

Näst sista dagen...

...sen har jag semester i 2 veckor! Så skönt att jag inte kan beskriva i ord! Jag är så in i norden trött! Somnar varje eftermiddag när jag kommer hem, Tommy tycker väl jag är världens tråkigaste person. Men som det ser ut nu så är jag helt matt i hela mig, dels pga min otroligt jobbiga mage! Igår på väg till jobbet ringde jag till CFTK och prata med Åsa hon är helt underbar! Jag börja grina för jag orkar inte ha det så här längre! Har sån smärta i magen särskillt när jag äter. Så det är en pina att äta mat, men jag blir ju ändo hungrig...ett jobbigt dilemma! Men antagligen så skulle de skicka en remiss till gastro nu för att se hur det ser ut inne i mig. Jag orkar inte ha det så här längre liksom det är för jobbigt! Mitt liv blir väldigt begränsat, igår tex våga jag ej åka bussen till jobbet för jag hade såna kramper och otrevliga händelser från tarmkanalen så att säga...

Idag efter jobbet ska jag till psykologen, sen ska jag in till centrum och köpa lite papper och så för jag ska göra bröllopskort åt en kompis till min syster. Sen ska jag även köpa prestent åt gulliga Noel, min brors gullunge som fyller 3 år den 19 juli. Jag ska även köpa present åt min mormor som fyller 75 år den 22 juli, jag, Mikael och Marie lägger ihop till henne...Så idag på jobbet tänkte jag göra ett kort till henne.Våran gulliga mormor!!!Tänk vad åren går jag minns liksom när hon fyllde 65 år då bjöd hon alla hennes barn med familjer och respektive till Turkiet...jag följde dock inte med pga att jag fått mitt första sommarjobb då!:(Plus att jag var gravid med Malou...tänk då låg den gullungen i min mage och var ett litet frö! Ja ni det är inte klokt vad åren går!

Kram

Inga kommentarer: