torsdag 24 juli 2008

Jag är kär!!!!!!!!

Nu vart du lurad!!!Spännande rubrik va?! Såklart att jag inte är kär eller jo lite kanske...jag är nämligen kär i livet, känner att nu är det f*n i mig MIN tur att bli lycklig, även fast jag äter en max dos utav psykmedicin men jag klarar ju av livet nu iaf! Hade ett djupt ingående samtal med Tommy i tisdags kväll...som sluta i att vi ska försöka att ändra oss båda två så nu gör vi försök 1000...livet och kärleken är ju ingen dans på rosor men jag känner att jag måste få leva ett liv som känns värt att leva. Nu ska vi kämpa båda två, ingen kan ju förutspå framtiden men att inte försöka är ju att ge upp. Jag är ju ingen människa som ger upp i första taget! JAG ÄR EN KRIGARE! Så vi får se hur Tommys och min "saga" slutar ingen som vet förutom framtiden. Idag känner jag mig lycklig iaf och det är ju bra! Jag har lyckats att föra över musik till Meja på hennes nya mp3 spelare även om det tog mig närmare 1 timme innan jag fatta hur enkelt det var! Jag vet att jag är trög när det gäller data teknik och det är inget jag någonsin har skrytit om heller, men JAG lyckades och Tommy försökte inte ens!:)

Sen idag ska jag till Linköping och träffa ett gäng tjejer som också har opat sig. Lotta har jag ju träffat tidigare...en hel go tjej från Skellefteå!Det är synd att hon bor så långt bort för hon är en sån härlig tjej med ett sånt underbart leende! Jag ska hämta henne i Norrköping sen så åker vi gemensamt till de andra girlsen i Linköping...det är så roligt att träffa andra människor som också är opade. Alla som jag har träffat är såna underbara människor! Jag känner liksom samhörighet på nåt konstigt sätt, det är jätte svårt att förklara. Men det är på nåt sätt som när man just fått barn för första gången man liksom tycker det är kul att träffa första gångs mammor då. Skit samma mitt svammel är som en röra! Men roligt är det!

Så här känner jag just nu..."Jag är sprallig, uppspelt, glad, full i f*n, livsglädje" Visst är det konstig att det är de tankar och ord som finns inuti mig...vet faktiskt inte varför jag känner mig så här men jag är liksom helt upprymd! Plus att SOLEN skiner!!!

Svammel svammel...det är dagens inlägg!
Älskar Noice och Takida*PUSS*
Kram

2 kommentarer:

Alexandra sa...

men åh vad glad jag blir när jag läser dagens inlägg från dig! Skönt att ni pratade ut, det skulle vi också behöva göra.

Ha en superbra dag i liköping idag! Passa på att va i solen! Vi ska på lite utflykt till Vadstena idag.

Kram sandra

Anonym sa...

Du får ta med dig hela familjen och flytta hit igen ;) hehe