måndag 14 juli 2008

Nära mål nu

Idag är det som sagt måndag och första dagen på denna vecka som är min sista vecka inför semester!!! LOVLEY! Idag ska jag träffa Jadde efter jobbet så roligt!!! Vi ska ta en fika på Villa Nestor i Kneippen i Norrköping:)

Nåja, ska berätta om min helg då.
I lördags åkte vi upp till Christian (tommys kompis) han bor i Eskilstuna i en super härlig villa tillsamans med en kompis. Vi köpte med oss öl, cider och så köpte vi även en bacardi appel till Christian som inflyttningspresent(han har ju bara bott där i 2 år;)...) Vi grilla och drack och satt och prata. Tjejerna spela kubb och levde rövare. Senare på kvällen kom även en kompis till Christian och Robert en jätte trevlig prick som heter Arthur. Men kl 23,30 ville Malou gå och lägga sig så jag la mig med då. Så fick gamla grabbgänget tid för lite "killsnack" så att säga. På söndagsmorgonen tog vi oss lite sovmorgon jag vakna 8,30!!!NICE! Gjorde oss klara för en heldag på Eskilstuna Zoo, Magnus Uggla skulle även uppträda kl 16 och Tommy diggar ju honom men mig kvitta det så medans tommy och christian kolla på honom gick jag och tjejerna emellan Magnus uggla och karuseller. De hade ju åkband så de åkte och åkte och åkte...så att säga. Tidigare på dagen gick vi runt i parken och kolla på alla olika sorters djur...dels en enormt STOR Varan!!!Skit äcklig! Men när man är van vid Kolmårdens alla djur är det mkt som ska till för att man ska bli imponerad. Men tycker ändo att Eskilstuna zoo är bättre än Kolmården då de erbjuder tivoli, fantomenland och djurpark. Kan rekomendera Eskilstuna zoo om man ska hitta på nåt kul i rulans med barnen. För övrigt hade vi super härligt väder!!!Underbara solen sken!!!Och då blir ju nästan allt bra!!!





Lite bilder från Eskilstuna...
Kram

Inga kommentarer: