torsdag 10 juli 2008

SOL SOL STRÅLANDE SOL!!!

Vad det är underbart att solen äntligen har visat sig! Den är kvar!!!YIPPIE!!!
Idag ska Miranda och Meja till min syster och hennes trollungar Tilda och Alva. Själv ska jag jobba...BINGO dags så då blir det mkt pensionärer idag...men det är kul att det kommer många men det är så jobbigt att ropa alla bingo nummer! Blir helt torr i halsen. Efter jobbet är det dags för terapi samtal igen eftersom det är torsdag, träffar min psykolog varje torsdag nu för tiden. Får se vad dagens samtal kommer att handla om. Så idag blir det en lång dag i Norrköping.
Fasiken vad jag känner att jag har ett bergodal liv just nu pendlar mellan himmel och helvete hela tiden...allt är liksom inte svart men väldigt mkt, få ljus glimtar får se om det känns roligare ikväll när jag har fått en dag med lite sol på mig.

Nu bär det av till syster yster och lämna tjejerna för att sen åka till jobbet.
Kram

Inga kommentarer: