onsdag 16 juli 2008

jädrans mage

ÅHHHHHHHHHHHHH vad jag blir trött på min förbaskade mage!!! Den är helt i obalans! Det värker hela tiden! Knorrar som en tok och så,kan inte äta det minsta innan den börjar att värka. Idag törs jag liksom inte åka buss till jobbet för den är så knäpp och öm. Så jag bestämde mig just för att ta bilen, SKIT oxå för det är så skönt att sova på bussen vilar liksom upp mig inför jobbet...men men, life is a bitch!

Igår efter jobbet gick jag av i sörping så kom Tommy och hämta mig där så vi passa på att handla mat...ett tråkigt måste. Men dock utan barn de stanna kvar hemma och lekte med kompisar, så det gick ju smidigt.
När jag kom hem hade Gunilla vart här med en liten söt blomma som tack för att Filippa fått vara med Tommy hela dagen. Gulligt eller hur!

Sen hämta Tommy posten och då hade jag fått ett brev från min underbara gamla barndomsvän, Sandra. Hon hade skrivit ett rart litet brev och skickat med en utav hennes underbara virkade änglar! Gud så glad jag blev!!!! Tycker den är så fin!

Så himla underbart att få två trevliga överraskningar när man kommer hem från jobbet!

Jessica ringde också och fråga om jag kunde följa med henne till Höör på lördag, för hon ska köpa en hund. Så besluta att jag ska följa med henne som sällskap i bilen eftersom det är 40 mil enkel resa.

Ha en bra dag, Kram

Inga kommentarer: