måndag 21 juli 2008

LEDIG

Nu är det offeciellt min semester eftersom det är måndag! Det första jag gör är att vaknar halv sju och känner mig utvilad:( Varför ska det vara så för?!Men men sånt är livet ibland. Det är ju bara skönt att sitta här i tystnaden eftersom de andra i familjen sover. Idag ska jag åka och besikta bilen och lämna lite grejer från Panduro till mina arbetskamrater. Ska även hämta min syster eftersom vi ska åka till Ullared imorgon! Hon ska lämna sina kids hos mamma och pappa på landet, jag ska även ta med Miranda dit så kan de leka där. Malou och Meja ville följa med till Ullared tänk att de har blivit så stora att de tycker det är kul att åka till Ullared och shoppa:) Bra på ett sätt att de vill följa med för då kan de ju själv bestäma om de vill ha några kläder. Kul ska det iaf bli!

Igår var vi som sagt på en herrgård och fira min mormor som fyller 75 på tisdag. Det var buffe! PERFEKT! Det var jätte god mat stor salladsbuffe och fläskfile, potatis, ris och sås till huvudrätt! Det var så gott och jag tog lagom med mat och åt sakta...så det gick hur bra som helst för mig. Träffa ju även min släkt som jag inte träffar annars. Men är ju inte så intresserad utav att umgås med vissa utav dem heller men det var roligt att se Eva min "lilla" kusin som sjöng på vårat bröllop, hon har nu blivit stor och är 19 år! Riktigt snygg tjej som skulle kunna bli fotomodell. Hon vill åka till London så jag sa att jag ska höra efter med mina gamla vänner som numera bor i London om de kan ordna nått jobb åt henne innan hon åker för hon ville ha jobb och boende klart innan hon ger sig av. Men jag sa att hon abslout ska åka för det är det bästa jag gjort i mitt liv!
Här är lite bilder från gårdagen med mormor!






Puss och kram

Inga kommentarer: