torsdag 3 juli 2008

avsky färdtjänst!!!!

Jag är så ARG på färdtjänst växeln i Norrköping!!!! Detta är ett skämt rent ut sagt!!! Hur i hela friden kan man ha växeln i Moldavien med tjejer som knappt fattar svenska?! Jag blir så arg!!! Igår när vi skulle åka till abborreberg så hade den ena chaffören nekat 1 tant som skulle med för det var bara beställt för 2 st! Sen när vi ska hem kommer 2 taxi bilar som har samma körning!!!! 3 olika adresser i en bil! Medans de andra 2 som ska till samma adress som en tant ska åka med ett annat bolag!?! Alltså jag är så grymt arg och irreterad på detta! Varpå jag och Marie missa bussen tillbaka till jobbet så när den sista färdtjänsten kom så sa vi åt henne att vi måste åka med tillbaka och vi kommer INTE att betala för vi har inte gjort nåt fel!!!ARG ARG ARG!!!! När vi tillslut kom tillbaka igen så prata jag med tanten som skulle ha följt med men blev nekad...hon har sett fram emot denna abborrebergs resa i 3 dagar!!! Så idag ska vi ev gå ut och fika i centrum i vilbergen! Får se om hon vill det. Jag eller Marie ska ringa kommunen och förklara att så här får det helt enkelt INTE vara!! Det är gamla människor som vi arbetar med inte sopavfall!

Idag ska jag till min psyolog igen det känns väldigt skönt eftersom hon har haft semester i 5 veckor...jag har ju haft en rikig bergodal bana period liksom. Nu känns det bättre iaf, men behöver ändo prata med nån som kan ge mig kloka råd!
Kram

Inga kommentarer: