torsdag 31 juli 2008

Sol vid Yxningen

Gårdagen var vi till Yxningen och bada och sola. Underbart skönt!!! Plus att det var så kul att äntligen få träffa Elin igen, kom fram till att det är typ 3 månader sen sist vi sågs...och Elin är en sån underbar tjej! Vi hade med oss lite fika men ingen mat så efter några timmar åkte vi hem igen för att laga till mat, så då sa vi "hej då" och jag hoppas verkligen inte det dröjer 3 månader tills nästa träff med Elin. Hon är ju gravid ska ha sin bebis i december/januari(hon är på UL idag) men vilken fin mage hon har!
Senare på em och kvällen gjorde jag inget egentligen så himla tråkig dag liksom, ringde min arbetskamrat Marie för att höra hur det var på jobbet och det gick bra det hade vart lite tjafs gamlingarna emellan så våran chef hade haft samtal med en utav dem...ja ni gamlingarna är som barn eller inte för de är värre!!! Hänsyn det finns inte för dem!
Idag ska jag och tjejerna till min fd arbetskamrat Irene, underbara Irene! Hon har vart min "extra mamma" under alla mina jobbiga stunder! Hon är en sån underbar vän. Älskade underbara Irene*puss*
Annars så känns livet rätt så ok just nu men vet inte riktigt vad jag ska göra och vad jag vill...när kommer man på det?! Är så trött på detta upp och ner liv!
Kram

Inga kommentarer: