torsdag 1 maj 2008


Igår när Tommy kom hem från jobbet hade han köpt en vacker bukett med blommor till mig...himmla gulligt av han:) Så den står nu och pryder bordet i köket!
Igår var det ju valborg så vi var bjudna ner till Jessica och Alex i Gusum. Vi skippa grillningen och det var lika skönt det eftersom det regna lite men vi åt en god taco paj ist! MUMS!
Idag bär det av in till Norrköping det är ju 1 maj tåg där inne med en massa motorcyklar och raggarbilar och tivoli...väderet är ju inte det bästa nu men man kan ju alltid hoppas på att solen tittar fram lite senare så man slipper att bli blöt! Plus att allt känns lite roligare när solen lyser!
Imorgon är det ju dags för jobb på mitt nya jobb...spännande och pirrigt!
Min Ssk från kirurgen ringde häromdagen så nu ska jag börja med nån drick medicn 4 ggr om dagen under 2 veckors tid för att se om det blir bättre i min mage...och efter det sen utvärdera ev magsår....så nu får vi se vad som händer och sker.
Kram

3 kommentarer:

Alexandra sa...

Det var som attan...gulligt av honom! Hoppas ni får trevligt idag i Norrköping! Och Lycka till imorgon på nya jobbet!

Imorgon far jag till Ullared och shoppar!

kram på dig!

elin669 sa...

halloj !
jag hade också velat kika på majtåget ! men i år blidde de inte så ! felicia hade aldrig orkat det ! så vi är hemma hela högen och bara slappar idag !
skönt det med ibland ju ! hoppas att ni fick de trevligt där inne i alla fall ! och va fina blommor du fick, gulligt av honom !
ha de så bra hoppas vi hörs snart !
kram !

elin669 sa...

hej gumman hur gick första dagen på jobbet ?
kram !