fredag 30 maj 2008

konstigt........

Igår fick en arbetskamrat ett konstigt anfall och flög på min andra arbetskamrat om en sån enkel sak om att hon svarat på hur mkt maten kosta!!! Hon sa sen att vi kommer inte kunna arbeta tillsamans om Marie ska ta åt sig av allt! Ja ni det är så konstigt att förklara för varken jag eller Marie såg problemet! Men det är bara att bita ihop och försöka kämpa vidare. Men visst blir det jobbigt om man inte ens ska kunna svara på frågor som man möter som inte bara gäller ens egna grejer utan måste säga "det vet inte jag fråga X ist"...inte team work för 5 öre. Men nu är det ju fredag och sen är det helg och ledigt i 2 dagar så det kanske lugnar ner sig då. Vi ska iaf ha möte med våran chef för Marie och jag vill ha raka linjer vad som gäller inte bara nått luddigt som hänger i luften. Ska träffa min chef förhoppningsvis idag för att kunna bestämma tid för ett möte i nästa vecka. Självklart förstår jag att alla är olika men vi måste ju visa respekt åt alla håll, inte bara vara enkelspårig och tänka "så har jag alltid gjort" för nu är vi på en ny arbetsplats med nya möjligheter och allt vad som innebär.
Kram

Inga kommentarer: