fredag 9 maj 2008

sommrig torsdag

Torsdagen börja jag med att jobba, idag så var det kortspel och pyssel som stod på schemat! Mys och roligt:) På vägen hem så stanna jag för att storhandla, mindre roligt. När jag äntligen var hemma så var kl redan 17:15 så det var bara att slänga i sig nån middag det blev äggröra med skinka och tomat! Protein chock!!! Men känner att nu när jag inte rör mig lika mkt på jobbet så måste jag äta mer proteiner för att må bra. Kl 19 bar det av till Sörping för att träna! HÄRLIGT!!! Samtidigt som jag känner att min lust för att träna är minimal just nu så är det ändo skönt att gumpa fläsket. I mina tankar har jag en fundering om ifall jag ska ta och simma på torsdagar när jag ändo kommer att åka bil till stan. Men då blir det ju att åka tidigt på morgonen...som sagt det har inte kommit längre än tanke, så vi får se....

Idag ska jag gå ut och gå med min älsklingstant på förmiddagen egentligen har vi stavgång på schemat men eftersom vi är två personal så besluta vi oss för att dela oss, så Marie ska gå stavgång med gänget och jag tar en rullstol och går vilbergen runt. På eftermiddagen ska jag vara BINGOTANT!!! BERTIL 12, IVAR 15 osv....men det kommer massor med folk!!!! Så önska mig lycka till!!!!!

Vågen hade äntligen rört sig nedåt idag!!!! Så underbart!!! Vill gå ner 6 kg så jag har ett mål avklarat!

Kram

3 kommentarer:

Alexandra sa...

hej hej! Visst är det underbart väder ute! Nepp, jag ska inte jobba i sommar...jag ska bara vara LAT !!! Ska bli så skönt! Det är ganska hektiskt i skolan så jag tar ledigt med gott samvete...skyller på att maddis också behöver sommmarlov! hihi... Men du, vi hörs väl ikväll för du kommer väl imorrn?

Kram kram

elin669 sa...

lycka till med bingot ! och ha det så skönt på prommenaden !
vi hörs på söndag !

kram !

A home far away sa...

Hej hej vill bara säga att du har en jättefin blogg och jag blir så inspirerad att börja träna:-)

Ha en super härlig lördag!

Kram från Singapore