söndag 25 maj 2008

Heron city

Igår skulle vi egentligen ha åkt till Norrköping...men vi ändra oss och åkte till Heron city i stockholm ist...det var ju en övrerraskningsdag för tjejerna så det var först när vi köpt mat på Mc donalds i Norrköping som vi berätta att vi skulle åka långt...till Stockholm. Väl uppe vid Heron så gick vi på bio såg "Alvin och gänget" tjejerna gilla filmen och jag tyckte väl den var helt ok (är ju ingen filmtjej) sen spela vi olika sorters spel i spelhallen, jag förlora i air hockey mot både Malou och Meja;) Vi åt på Pizza Hut!!!! Fick i mig 3 bitar pizza sen blev det besök till toan....Sen tog vi oss en serie bowling! Det var riktigt roligt och tjejerna gilla det helt sjukt mkt, Meja fick in 1 strike!!! Miranda likaså...Malou hade tyvärr mindre tur igår men det gick bra ändo hon lyckades ju faktiskt få ner alla käglor på 2 gånger. Tommy kände stor press då Meja ledde halva serien...tillslut fick han ju in sina poäng så han vann med 131 poäng och Meja fick 100 poäng...så det var ingen stor vinst!!! Miranda var som i eld och lågor över att spela bowling tyckte det var så kul och ville klatcha med mig efter varje gång hon fått ner käglor!;) Jag var assistent åt Miranda så därför valde jag att avstå att spela, nästa gång är det min tur. Innan vi åkte hem gick ungarna ut i lekparken utanför Heron och tog slut på den sista energin de hade i kroppen för det tog inte lång tid innan de somna i bilen hem. Vi var hemma igen vid 22,30 tiden så de sussa vidare och tommy och jag kolla på det sista utav melodifestivalen...vad är det för skämt?! Har jag blivit gammal eller vad är det?! Jag tycker att mestadels av låtarna låter likadant och bara skräll!!! Gilla Island och Sverige är ju ok oxå...men alla de andra länderna?! Vad gör de ens där?!
Jag måste bara klaga lite mer...jag är genomförkyld....blir så trött på detta!!!Nu måste jag verkligen köpa dessa vitaminer som Elin äter....det blir aldrig av men nu när jag återigen är förkyld så har jag inget val!!!
Imorgon blir det shopping med jobbet, IKEA, Claes Ohlsson mm ska bli så kul denna vecka har vi ju ingen aktivitet utan ska bara flytta till nya byggnaden och planering och shopping!!!!ROLIGT VÄRRE!!!!
Kram

Inga kommentarer: