onsdag 28 maj 2008

Bra eller dåligt?!

Igår hade Tommy och jag ett långt samtal med allt vad det kan innebära...vi besluta oss iaf för att kämpa tillsamans och att båda ska försöka ändra på sig.Hoppas att det kommer bli bra mellan oss, det får framtiden utvisa.

Jag prata även med min fd Ssk på mitt gamla jobb och hon tyckte jag skulle trappa upp min medicin igen att en till anledningarna till att jag börjar att avsky allt och alla igen har med att göra att jag har minskat min medicin radikalt och att det är för många och stora förändringar i mitt liv just nu. Känner faktiskt att hon har rätt, för det är sen jag börja trappa ner medicinen som alla känslo svajningar har börjat smyga sig på mig igen...Så idag börja jag upptrappning igen...och ser det faktiskt inte som ett nederlag utan snarare min livräddare, jag är väl helt enkelt inte redo att sluta medicinering. Men jag avskyr allt vad tabletter heter och är.

Igår inredde Marie och jag i våran lokal, det blev så fint...vi är riktigt nöjda över våran prestation:) Idag så ska vi ha öppet hus mellan 14-18 men jag slutar kl 15så då aviker jag för att bege mig till Marie och gullungarna. Tilda och Alva har vårfest på sitt dagis idag så Miranda och jag ska följa med dit. Sen ska vi sova kvar hos dem och Miranda tycker det ska bli super kul och jag tycker det ska bli roligt och skönt också för då behöver jag inte gå upp jätte tidigt imorgon eftersom jag inte behöver lämna nåra barn till skola/dagis och så är jag i Norrköping.

Kram

Inga kommentarer: