lördag 3 maj 2008

FREDAG

Första dagen på mitt jobb...var igår, himla trevligt och roligt. Mina arbetstider kommer att vara mellan 9,30-15,30 TOPPEN!!! Igår så börja vi med att ha stavgång med nåra tanter och en farbror i Vrinnevi skogen. På eftermiddagen så skulle vi ha bingo, men de som hade haft dagcentralen innan hade tagit med sig alla grejer så det blev ingen bingo! Och det var ca 35 pensionerer som hade kommit till kl 1 för att spela bingo! Så de blev besvikna, men det ordna sig så många gick hem medans ett gäng stanna kvar för att spela kort. Trevligt att prata med dem. När vi var ute i skogen så stötte jag på en tjej från skellefteå som också har gjort en gastric by pas op...vi ska ses i eftermiddag. Tänk vad världen är liten ibland! Jag tyckte jag kände igen dem från kort som jag sett på internet så jag gick fram och fråga om det var dem och det var det ju;)
Nu är min syster i Turkiet så himla skönt för henne att lapa sol och värme! Vill också!!

Min underbara mormor ligger på sjukhus, det är nåt fel på hennes hjärta! Prata med henne 1 maj så hon lät väl ok men gillar inte att vara på sjukhus och det förstår jag henne helt och hållet. Ska ev åka och hälsa på henne imorgon. Min underbara mormor!!! Jag älskar henne så innerligt!

Kram

1 kommentar:

elin669 sa...

hej !
stackare, va trist med din mormor,hoppas hon mår bättre snart ! kul att det gick bra att jobba i alla fall... vad var det för tjejjer du träffade...
jag sitter här med migrän, inget skoj, men det går nog över !
ha en bra lördag ! kram !