onsdag 14 maj 2008

Livsglädje och trötter

Igår så hade jag en rolig arbetsdag igen, tänk att jag tycker det är roligt att gå och jobba! Det har jag väl aldrig tidigare känt!!!! Dagen beståd utav nagelvård, pyssel och korsordslösning;) Det får jag betalt för!!!! Men ack så trött jag var igår kväll, så det blev inget friskis....känner att jag egentligen måste och behöver träna men jag var alldels för trött. Meja var ju så gullig och väckte mig kl 5,15 på morgonen och jag kan ju inte somna om liksom.
Idag så ska Meja och jag shoppa i norrköping, enligt Mejas önskan. Eftersom Malou fick göra det för ett par veckor sen. Så vi får väl se vad som står på Mejas lista...men visst är det kul att de vill vara med och bestämma vad de ska köpa för kläder. Medans Tommy är 33 år och bryr sig inget utan att jag kan köpa allt! Skillnad!
Kram

1 kommentar:

Alexandra sa...

Härligt att du trivs m jobbet! Det är ju så det ska va! Jag är så trött på skolskiten nu så jag kan lägga mig ner och dö!

Kramis bananis