torsdag 15 maj 2008

Shopping med Meja



Gårdagen börja jag med att jobba...efter jobbet kom min mamma in till stan med Meja. Meja och jag gick på stan och shoppa som hon säger. Hon handla en drös med kläder, en rosa kjol, kofta, topp, leggins,1 par vita "klack" skor, snoddar, godis och 3 ur snygga nagellack...neon gul, blå och guld glitter. Men hon tycker det är jätte fint. Själv passa jag på att utöka min garderob med hör och häpna 1 svart tunika!!!1 par skor, Örhängen och en ankel kejdja. Vi köpte även 1 klänning och 1 par gymmpa skor åt Miranda så hon blev glader.

Sen bar det av mot Ringarum igen och till Mirandas dagis där det var Dagis fest. Vi gick tipspromenad och fika. Trevligt men dock kallt.

Sen blev det avfärd hem och bums i säng för barnen och jag åt en ostfralla och the och fick MAGSMÄRTA!!!! Kände att jag ville dö utav smärta!!!! SKIT!!! Men jag måste visst påminna mig varje dag att jag inte kan äta vitt bröd!

Idag ska Miranda ha gymmpa avslutning så direkt efter jobbet blir det raka vägen ner till Gusum...hoppas att jag hinner och orkar ta mig in till friskis sen...blir en stressig dag. Jobb, psykolog, gymmpa avslut och friskis sen är klockan redan 21,30...får se om jag orkar.

Meja och Miranda sov över hos Meja och så på bilden ovan ser ni hur söta de kan vara emot varann då....;)

Kram

Inga kommentarer: