torsdag 29 maj 2008

Lugn och skön dag

Igår hade jag en fjäderlätt dag...allt liksom bara flöt fram och kändes helt okej. Jobbet gick bra,vi hade ju öppet hus och det kom massor med människor för att titta hur det såg ut. Sen var jag och Miranda med hem till min syster Marie och hennes söta troll Alva och Tilda. Alva och Tilda hade vårfest på sitt dagis på kvällen så Miranda och jag följde med dit och sen stanna vi kvar hos Marie. Miranda och Tilda var vakna ända till kl 22,30 men då somna de direkt de la sina små gulliga kroppar i sängen. Marie och jag la oss samtidigt och jag somna nog direkt också för jag var visst trött jag med.


Känner en viss lättnand i kroppen efter mitt samtal med Tommy, men min avsky till mig själv är lika stor. En dag ska jag väl tycka att livet är okej?! Eller?!

Nu ska jag till jobbet och planera aktiviteter...

Kram

Inga kommentarer: