onsdag 7 maj 2008

Äntligen träning!

Igår kväll bar det äntligen av till friskis och svettis! Så skönt att röra på sig men det var inget roligt pass eller så var det jag som var tråkig, men super duper skönt att röra på fläsket! Kul att träffa Elin också för det är flera veckor sen sist pga sjukdomar som har härjat både hos mig och hos henne, men nu så ska vi väl ändo få va friska ett tag framåt får vi hoppas.

På dagen så jobba jag såklart. Igår hade vi "öppet hus" vilket innebär att de får komma så ska vi pyssla under de timmarna men eftersom det var första gången igår så prata vi och bestämde vad som var intressant att göra. Så på torsdag ska vi göra ståltråd konst. Marie och jag fick sticka iväg och handla in grejer till det! Så kul att få shoppa på arbetstid!

Annars så gjorde jag inte så mkt annat under dagen men det känns bra ändo!
Kram

1 kommentar:

Alexandra sa...

men vilket lyx... shoppa på arbetstid! Undrar om Malin kommer trivas...hihi... Det tror jag!!!