söndag 4 maj 2008

Rolig dag;)

Igår så åkte Malou med mig in till stan. Vi köpte en ny mobil telefon tilll henne så ni kan väl gissa om hon är glad nu, en rosa sony ericson med kontant kort. Sen köpte Malou 2 data spel, så hon var super glad kan ni tro! Vi gick även till New yourker där köpte hon 1 par 3/4 del brallor och 1 topp, tänk att min "bebis" är så stor att hon kan köpa kläder i storlek xxs...åren går. Det är så mysigt att bara åka iväg med Malou för hon tycker det är kul också att få vara med mig ensam. Kl 16 skulle jag träffa "felica" från viktdropp, en härlig tjej från Skellefteå som är nere hos sin svärmor i Norrköping. Malou blev med också eftersom det är lite långt att åka emellan men det gick bra. Vi gick till en restaurang som ligger på trädgårdsgatan och heter typ Babel house, jätte god mat!!! Vi satt och prata och åt väldigt gott, jag tog kyckling spätt med ris och TZATZIKI! Smarrigt värre;) Malou åt 150 gr hamburgare!!! Vi 18 tiden åkte vi hem igen mot Ringarum, till Malous glädje hon längta hem till sina nya data spel.
På kvällen kolla jag på Körslaget och extra extra!
Idag kommer min "nya vän" hit, hon och hennes man och barn, så ska vi grilla, så det blir inget friskis idag för mig men på tisdag då bär det av!
Kram

1 kommentar:

elin669 sa...

hej MAlin '!
va trist att du inte ska med på friskis, men va skoj du ska ha i stället ! *ler*. jätte kul för dig!jag åker till friskis ikväll, känner att jag behöver det. 2 veckor sen sist, och jag har inte varit enam på jag vet inte hur länge, barnen intill hela tiden... man är inte van vid det när dom går i skolan !
saknar dig vännen !

ha de gott!

kram !