söndag 18 maj 2008

så himlans kulirulans!!!!!!

Så kul som jag hade igår i Stockholm har jag inte haft på typ 15 år eller nåt!!!! Tommy och jag åkte upp till stockholm för att träffa ett gäng från viktdropp(Tinamo, Idun och Troi) "Iduns" kille var också med. Vi träffades först på Bishop arms och tog oss en öl...under tiden ringer en gammal vän till Tina(Tinamo) han är ute och åker i sin lyx båt...och frågar om vi vill hänga med! Vi var absolut inte sena att tacka JA!!! Han hämta oss vid Slussen och väl i båten var det gratis bar!!!! Fortsatte att dricka och blev helt lagom rund under fötterna!!! Tillslut la vi till vid Gröna Lund, vi skulle ju nämligen gå på Noice!!!!!!! Vi fick sitt plats och har hört att jag kom med i bild! Men när Noice kom upp på scenen blev jag och Tina galna!!! Vi skrek och sjöng som två tonåringar!!! Helt sjukt roligt! Tillslut hoppa vi ur sittplatserna för att få oss en närmare beskådning utav Marcus öhrn (sångaren i noice) och titta här är bild bevis

Efter att sommarkrysset var slut gick vi till nån pub på grönan och tog en drink var för att sen hoppa på båten igen....gratis bar;) Vi åkte omkring i stockholm på vattnet, för att till slut lägga till nånstans vid hammarbysjö stad! Där satt vi och prata, drack och hade trevligt. Till slut besluta vi oss för att tacka för oss och bege oss till F1 för att sova! Då fick Tommy sitt vanliga utbrott på mig...nu var han arg för att jag betedde mig som en tonåring och sprang efter Marcus öhrn! Men herregud....jag blev så irreterad att jag inte ens orka bry mig vidare mkt! Idag är det min första "bakfylle" dag sen juldagen 2006!!! Men det är inte så farligt för jag drack ju med motta hade bara så himla kul hela kvällen! Och vilka underbara människor jag umgicks med, ni är alla så underbara Donna, Vivecka, Tina, Kaj, Björn och min andra hälft Tommy.
Kram

1 kommentar:

elin669 sa...

hej vännen, förlåt att jag är dålig på att höra av mig, jag har kommit in i en svacka tror jag med allt och alla ! vill bara sova! du verkar ha haft en underbar helg och det tycker jag du gjort dig förtjänt av. hoppas inte baksmällan va allt för hemsk...
hoppas vi hörs snart !

kramar!