måndag 5 maj 2008

Underbar dag

Igår så sken solen hela dagen så underbart asså! Så jag tog tag i gräsklippningen gång nummer 2 för denna säsong, eftersom jag inte kom iväg på friskis så tog jag i lite extra så jag blev så svettig och go;).
På kvällen kom Lotta(Felica på viktdropp) och hennes man Tony hit, och vi fick en underbar blomma "hjärtan på tråd" med rosa detaljer i. Vi grilla och åt en massa tillbehör till. Tommy lyckades med att göra fläskfilen kolsvart!!! Men den åt inte jag av utan kycklingen som blev helt ok. Himla kul och träffa Lotta och Tony himla goa människor från Skellefteå.
Idag bär det av till jobbet igen denna vecka blir det ju en hel vecka, idag ska jag börja med att göra planering under förmiddagen. Marie( min arbetskamrat) kommer vid 10 så då får vi slå våra kloka huvuden ihop. Det blir en spännande utmaning;) På eftermiddagen ska vi ta en promenad...känns som rena lyx jobbet!
Kram

2 kommentarer:

elin669 sa...

hej ! klart att du ska med på friskis i morgon ! blir skoj ! vet tyvär inte vem som ska ha det i morgon, men jag hoppas att det blir någon bra !

hopas att du får en trevlig arbetsdag !

kram !

Alexandra sa...

Men åh vilket lyxjobb! Skönt att det verkar bra! Och vilka lyxtider!!!

Så kul med nya vänner! Vilket roligt sammanträffande!

Tråkigt med din mormor, hoppas verkligen att hon blir bättre snart!

På ge-kås hade vi superskoj, så du hade rätt! Jag hittade massor fint så nu ska det snart börja fixas här! Har massor roliga projekt!

Ses på lördag vännen! KRAM!!!