måndag 12 maj 2008

Gräsklippning och markand

Söndagen spännderade jag genom att klippa gräset, jag belv så svettig eftersom det känndes som om det var 100 grader varmt ute i solen, dock helt underbart att få lite sol på sig. Sen åt Tommy och jag lunch ute på altanen för att sedan bege oss till Söderköping och gå på marknad. Vi fynda lite munkar!!! skridskor och hjälmar till barnen för 75 kr! Det var nämligen loppis i en lokal. Någon träning på friskis hann jag dock inte för jag kände att det blev för stressigt att åka till sörping igen...sånt är livet det blir inte alltid som man tänkt sig.
Idag ska jag åka buss till jobbet för första gången, bussen går 8,27 och är en snabb buss så det tar bara 30 min till norrköping min förhoppning är att jag ska ta en promenad sen från bussen till jobbet, men det är ju ca 4-5 km att gå så det är på håret om jag hinner...får se vad klockan är när jag kommer fram. Annars får jag hoppa av bussen nåra hållplatser innan och gå de sista km! Återstå att se.
Kram

2 kommentarer:

Felicia6 sa...

Du är så hurtig gumman :)

http://www.lilleputtlandet.se/
Kolla in länken om lilleputtlandet :) Jag tror nog att dom kan tycka det är roligt, jag älskade det då jag var liten, men har inte vart där på flera år nu. Funderar ni på en tripp hit? ;)

Alexandra sa...

Oj vad duktig du är! Det gäller att hitta sina vardagsmotionstillfällen! Tack för en supertrevlig shoppingförmiddag i unnerstad! Det måste vi göra om! Jag blev ju sjuk sen på kvällen med feber o ont i halsen...kanske var shoppingbakterien som satte sig...vem vet?!

Ha det så bra! Kramis!