torsdag 22 maj 2008

Supergirl

Igår köpte jag min morsdag present! En ny mobil med så mkt finesser att jag inte fattar hur man gör, jag trycker på knappar hit och dit och till slut har jag fått över min musik...jag avskyr att jag är så trög när det gäller teknik! Men så härligt att kunna lyssna på musik nu när jag åker buss...vet ni vad jag lagt in för musik då?! NOICE såklart och brolle, körslaget och håll er i nu mina stora idoler från min barndoms tid....THE PINKS!!! Vilken nostalgi att höra de låtarna igen!!! Meja och Miranda lyssnar på den cd nu och tycker den är jätte bra;)

Idag ska jag ha min stress torsdag igen...jobb, psykolog och handling det blir inget friskis för mig ikväll för jag är ju fortfarannde sjuk, hostar och snorar:( Blir så trött på detta! Plus att jag kommer väl ha huvudvärk i kväll efter samtal hos psykologen...

Jag lever ännu med ett leende på läpparna från min underbart galna lördag!!!!

Kram

2 kommentarer:

elin669 sa...

hej vännen! för min del blir det inte heller friskis ikväll. urinvägsinfektion med pencillin kur... blä!!! men de blir ju bättre i alla fall. hoppas att inte din dag blir allt för jobbig ! jag ska se om jag kan få någe gjort hemma. ! ha de så bra !

kram !

Alexandra sa...

Åh vad tråkigt att du är sjuk... Men vad roligt du verkar ha haft i lördags!
Jag har inte hunnit göra din ängel än...men den kommer. Jag har stressat med skolan så himla mkt den här veckan.

Ha det så bra! Kramar från mig!