tisdag 29 september 2009

Varför?!

Ska kärlek göra så ont?! Varför varför varför?????? Kan inte säga mkt mera än så, kärlek kan ju vara så underbart och det har jag för första gången upplevt de senaste 8 månaderna men nu gör det ont, det gör riktigt ont!!!!
En varsam viskning i mitt öra Det gör mörkret mindre kallt Men jag vaknar ensam och möts av tystnad I mitt sovrum och överallt Var är du? Jag blundar hårt Kom rör mig nu När kärleken föds, har den inget namn När kärleken dör, vet du vad som försvann När kärleken föds, har den inget namn Men vi hade den här, tills du släppte min hand Låtsas ännu, att du finns här Dina hjärtslag, ge mig skydd Men jag ser frosten i din fotspår Som en gåta, aldrig tydd Var är du? Det är kallt Kom värm mig nu När kärleken föds, har den inget namn Men jag vet att jag fann den, samma stund den försvann När kärleken föds, har den inget namn Den följer ebb och flod, flyger med vinden När kärleken föds, har den inget namn När kärleken dör, vet du vad som försvann När kärleken föds, har den inget namn Men vi hade den här, tills du släppte min hand (När kärleken föds, har den liv igen) Och jag vet att jag fann den (Men jag vet att jag fann den, samma stund den försvann...

Jag har upplevt nåt helt underbart med en man som jag så innerligt tycker så mkt om, jag kan faktiskt säga att jag älskar honom, för jag har aldrig upplevt detta som jag har upplevt denna tid! Att känna mig omtyckt för DEN JAG är!!! Att roa sig tillsamans, att man tycker om samma saker, skrattar tillsamans...jag har inte haft tråkigt 1 sekund utav de dagar vi har träffats!!! Hur kan det vara möjligt?! Måste tänka att jag ska vara glad att jag faktiskt upplevt det för det är trots allt inte alla som gör det!

Igår åkte jag och träna bodypump efter jobbet och hade tvättstugan, tjejerna var hemma medans jag träna men min söta syster var kvar hemma hos dem så de slapp vara själva:) TACK!!!
Sen blev det Idol på tvn men inte så roligt att titta på...men men nåt att kolla på iaf. Sen blev det sängen för ack så trött jag var!

Nästa vecka blir det renovering för fulla muggar...kommer berätta mera då:) Renovering både fysikt och psykiskt så att säga, men ser fram emot det nåt enormt!

Ska försöka kämpa mig igenom denna dag med...Ha en bra dag
Kram

Inga kommentarer: