måndag 7 september 2009

Ibland vill man inte vara den man är.........

...och för mig är det en sån dag idag! Känner att jag bara vill bort härifrån, bort från livet! Vill inte vara kvar här! Har inget att ge ändo, livet är skit, och eftersom alla ändo säger att livet är för kort för att slösa bort varför ska jag då ens finnas?! Det är min stora fråga just nu?! Egentligen skulle jag väl vara hur glad som helst, har ju allt jag egentligen kan önska mig....men känner mig som världens minsta skit just nu! Vill helt enkelt inte vara jag! Känner mig så FUL, ÄCKLIG, VIDRIG, SKITIG, VÄRDELÖS, USEL....önskar mig bara ett nytt liv! Det är väl inte för mkt att begära om livet nu är så kort varför ska jag då plågas genom livet?! Varför är inte jag den där snygga tjejen som har allt i mina ögon...varför föddes jag till den jag är?! Tänk om jag ändo kunde få försvinna härifrån...idag på väg hem från jobbet gick jag bara och tänkte på att varför kan inte jag få bli påkörd av en bil och dö, det är ju så många andra som dör i olyckor hela tiden...varför överlevde jag bilolyckan som jag var med om?! Varför varför...varför ska jag känna mig så usel för?! Är det så jävla mkt att begära att få känna en sann lycka?! Tydligen är det så! Så varför ens lägga energi på att ens försöka överleva?! Om jag ändo kunde få sluta mitt liv NU!!!!

Idag är det klassmöte i Mirandas klass, men jag orkar inte gå på det! Har egentligen bestämt att gå men klarar det inte helt enkelt! Så jag sitter här hemma och tjuter och tycker synd om mig...vill inte göra nåt annat heller. Det är konstigt jag vill att alla ska känna att de kan ringa mig om de är ledsna eller så, men när jag själv sitter här och mår skit vill jag inte prata med nån! Visst är det dubbel, antar att det är lite så som jag alltid har vart, att jag ska ta hand om alla andra ist för mig själv! Och ja...jag har ju klarat mig hittills men hur mkt ska en människa orka?! Har jag inte vart med om tillräckligt?! Tydligen inte, eller så är det så att min väg här i livet är att kämpa i motvind.

Helgen har iaf vart mysig, i fredags var jag först på stan och rusa igenom, leta efter en skinn jacka hitta en på cubus:) LYCKA:) Sen systemet för att sen stressa hem och sen hem till Kicki och vi planera för nyår, vi åt god mat och drack lite cider:) så kom hennes kille Micke, han var jätte trevlig och hade en gullig dotter:) Sen tog jag bussen hem till vilbergen och hem till Marie där vi förfesta lite, det var jag, fredrik, Marie, Maria och Malin. Sen ner till stan och til Munken där var Niklas, Marcus och hans tjej, sen gick vi vidare till Wasa och där var Nina!!! Så kul!!! Söta Broman var där med och hans vänner....sen hem till Broman och soooooooooooova!!!!!!!!!!
Lördagen gick i softarens tecken...film, fotboll, film och kina mat:) Söndagen gick i fotbollstecken med, men då var det Moa som spela, hon är så duktig:) Tog mig en cykel tur ut till Maxi på förmiddagen och hitta jackor till Meja och Miranda och lite presenter till Miranda och Tilda som snart fyller 6 år;) Sen så blev det en fika hos Danne som fyllde 33 år sen hem till Broman igen och kolla på tv, fixa med kort...ja det var helgen i stora tag;) Och nu sitter jag här och tycker att livet är mest skit!
Vappu har sem denna vecka så jag jobbar mellan 7-13:) skönt!!!
Ha det så bra, själv ska jag försöka ta mig igenom denna kväll...
Kram

Inga kommentarer: