torsdag 24 september 2009

Jag älskar dig om och om igen.......

men hur många gånger ska man tillåta sig att sig själv att känna att det bara är JAG som älskar och är beredd att leva ett liv med dig?! Hur många gånger ska man tänka att det blir bättre imorgon?! Ja jag vet inte...jag vill ju bara känna kärlek, känna mig älskad inget annat! Är det för att du är rädd som du gör som du gör?! Är du rädd för att vara den som blir sårad?! Om jag säger såhär...väljer du att vara med mig kommer du få kärlek, kärlek behöver alla! Inte bara kärlek från vänner och barn utan även att få känna sig uppskattad som man/kvinna....Jag önskar att alla människor vågar släppa sina tidigare erfarenheter och våga chansa...JAG har ÄNTLIGEN gjort det...jag våga börja lita på en man igen, jag har vågat bli kär, jag har vågat visa mina känslor, vågat erkänna mina behov och vågat släppa in nya människor i mitt liv utan att bara tänka negativa tankar om dem....Den man som ger mig kärlek kommer få kärlek tillbaka och det i mängder för älskar jag en man så gör jag det till fullo...ALTING KAN GÅ I TU MEN MITT HJÄRTA KAN GÅ I TUSEN BITAR!!!!






Igår efter jobbet åkte jag ner till stan och inhandla Mirandas presenter...hon kommer nog bli väldigt glad för detta kommer hon få av mig, 1 spiderman sparkcykel, spiderman pennskrin, spiderman suddisar, spiderman målarbok, kritor, spiderman strumpor, fotbollskläder, fotbollsstrumpor:) Plus att jag har bakat massor av med saker till hennes kalas på fredag:) En massa bullar, kladdkakor, dumlekakor...ja en massa gosaker så att säga. Så blir det tacos också, det är ju hennes älsklingsrätt plus att kusiner och vänner kommer så fredagkväll kan nog inte bli mkt bättre för henne! Älskar dig min underbara Miranda


Idag är det min 2 årsdag som opererad!!! Tänk att det har gått två år sen jag såg ut såhär



Har tyvärr ingen bild från just idag men en bild från 22 augusti iår, det är ju bara en månad sen....
Och det är ju iaf lite skillnad...ser ju lite gladare ut numera;)

Ha en bra dag
Kram

1 kommentar:

Kristin Mellqvist sa...

Du ser heeeeelt fantastisk ut min vän!! Love you!!
Allt du skriver om kärlek är så sant....