onsdag 16 september 2009

Tårar, svett och muskler

Ja ni en kämpare är jag och det kommer jag nog att vara livet ut! Inget eller ingen kommer någonsin kunna få förstöra för mig...aldrig någonsin mer!!! Jag ska bara bli STARKARE ännu STARKARE än vad jag redan har lyckats åstakommit!!! Ni som har kännt mig länge vet vad jag har gått igenom ni andra vet lite medans några inte vet nåt...utan kanske tror att jag är en tjej som alltid har vågat göra vad jag känner och tycker för...men ack så fel ni har!!! Jag har under så många år försökt glädja alla andra och låtit mig själv kommit i sista hand...nu låter jag endast några få människor styra mig...och det är människor jag är svag för så att säga...människor kan vara så elaka mot varann...fast man egentligen inte menar nåt, utan att det bara blir så. Jag har "rensat" i min bekantskapskrets...rensat ut de sk energi tjuvarna och låtit de vänner som jag får nåt utbyte av att stanna kvar(självklart om de själva vill vara min vän)...

Men jag undrar bara rent spontant sådär att liksom när ska min ständiga motvind försvinna från mig och låta mig bara för en stund ha medvind?! Varför har endel människor medvind i mångt och mycket medans vissa endast får motvind?! Ja ni den dagen livet blir rättvist...medela mig då snälla jag ber er!!!!

Kram

Inga kommentarer: