lördag 12 september 2009

Så var det helg igen:)

Dock är det en lugn helg, eftersom tjejerna är här! Men vi ska iväg idag...ska till Sörping och gå på medeltida marknad och riddarspel och så. Sen ska vi hem till mamma och pappa och grilla och Broman och hans barn ska också med:) Moa följer med oss ner till Sörping nu på dagen medans Broman kämpar på med att jobba...stackarn...han är en riktig kämpare han. Så vet ni vad jag gjorde i torsdags?! Jo jag köpte rosor...lite dekoration och laga en god kyckling gryta med pasta och så varmfruktsallad med vitchoklad och vaniljglass och några öl till honom om några cider till mig;) Vi hade det så mysigt:) PUSS! Gud han är så fruktansvärt underbar! Tänk att det har gått 7 månader sen vi träffa varann och jag blir bara kärare och kärare i honom! Han är en sån underbar man och han är den bästa man jag någonsin träffat! Jag märker hur jag "vågar" göra saker jag aldrig tidigare har "vågat", plus att jag tycker om att vara med honom:) Det ni:) Detta är verkligen kärlek:) Här är några bilder från vad jag hade köpt åt han;)






Oh herregud!!! Han är SÅ underbar att jag blir tokig! Alltså att känna lust, att känna sig uppskattad, att känna sig som en prinsessa....ja ni listan kan bli lång...är så himla underbart och nåt jag absolut inte är VAN vid och har aldrig upplevt heller!!! Känner liksom att jag skulle kunna ligga på en öde ö och bara titta rakt upp i himlen och inte ha nåt annat att göra bara att vara med honom är tillräckligt...fattar ni vad jag menar?!
Att han har öppnat sig som han har gjort också!!!! Sen vi var på Öland så är ju allt så himla förändrat!!! Till det bättre!!! Gud jag bara ryser när jag tänker på honom! Puss på dig min underbara ÄLSKLING:) Du gör mig HEL!!!!

Igår em åkte jag med Broman och hans barn då de skulle handla så jag passa på att köpa ett skrivbord till Malou så nu är hennes rum iaf klart:) Visst är han så snäll som hjälper mig även fast han har så mkt omkring sig liksom! Sen hem och vet ni vad?! Jag och Malou klara av att montera ihop skrivbordet!!!STOLT!!! Sen baka vi pizza och kolla på Idol och åt glass;) Sen hopp i sängen;)

Och nu sitter jag här och ska snart in i duschen och sen tvättstugan och sen ner till Sörping;)

Vet ni en annan underbar sak?! Jo Tommy skulle ut och äta med en tjej igår kväll!! Hoppas innerligt att det blir nåt mellan dem så kanske han lättar upp och blir bättre på att samarbeta och verkligen kan gå vidare...och inse att man inte behöver vara ovänner pga att vi har skillt oss eftersom vi kommer att vara tvugna att ha kontakt med varann så länge barnen är så pass små som de är. Hoppas jag önskar honom verkligen lycka till med denna tjej!

Ha en bra dag
Kram

Inga kommentarer: