måndag 14 september 2009

Måndag eftermiddag...

Sitter här och lyssnar på gammal musik från min tonårstid...och blir så sentimental;) Fan att man inte kan leva om sitt liv! Tänk allt man tyckte var bekymmer förr i världen...de bekymmrena finns inte ens längre! Det jobbigaste man visst då var tex att man inte fick röka för sina föräldrar...typ eller att man inte fick vara ute längre än kl 00 på helgen! Tänk om problemen var på samma nivå idag!

Fy jag vet varken ut eller in med mångt och mycke just nu...funderar och tänker det är bara förnamnet på mitt liv här och nu!!! Önskar nån kunde svepa ett trollspö över mig och berätta hur livet kommer att te sig...så jag slipper slösa mera tid på att göra saker jag gör just här och nu liksom....hmmm...mysko jag är va?! Men vet ni en sak?! Jo det vet jag redan att jag är! Jag vet att jag har gjort många saker som jag ALDRIG kommer att ångra några saker är: Min operation, att skilja mig från Tommy, mina barn, bott i London....ja det finns säkert fler saker men kommer inte på såhär på rak arm! Livet är egentligen toppen just nu men velar så mkt ändo....jag vill att nån ska servera mig allt på ett guldfat och berätta hur jag ska göra för att inte göra fel och såra människor i onödan liksom....
Puss

Inga kommentarer: