lördag 19 september 2009

Jag vakna idag med;)

Och idag vakna jag med världens fruktansvärda huvudvärk!!!! Ja det är ju en underbar start på denna soliga lördag, men men...får ju skylla mig själv för jag vet ju vad huvudvärken beror på så att säga;) Gårdags kvällens alldeles för många smarriga öl;)
Efter jobbet mötte jag Carina så körde vi spinning:) Gud så skönt:) Har verkligen glömt bort hur skönt det är att träna!!! Hoppas jag kommer igång ordentligt nu iaf!!!!! Sen hem till Broman och duscha och göra mig klar...sen ner till Olearys och möta upp Broman tog en öl där och sen gick vi ner till Knäppingborgs området och åt på Fiskmagasinet, så gott:) Åt nån fisk;) Minns ej vad den hette med god kantarellrisotto:) Och så fick vi in bröd och nån lax röra och nån röra gjord utav oliver, och herr Broman som inte äter oliver...men vet ni vad?! Jo han smaka och tyckte det var gott!!! Så tänk vad man kan äta när man inte vet vad det är för nåt....visst är vi lite roliga...ja alltså vi människor. Sen tillbaka till Olearys och mötte upp Raggarn och några andra människor sen ner till Munken och träffa Niklas..Ja ni kvällen var iaf trevlig och det är ju det som är huvudsaken.

Idag bär det av en snabbis ner till stan sen träffa Kicki för att göra klart våra inbjudningar till nyår och så ska jag klippa och färga hennes hår sen ikväll ska jag till kusin Carina och gå på inflyttningsfest...jag blir en liten mormor där;) Då hennes vänner har en ålder på 25 år, men man är ju inte äldre än vad man gör sig, eller?! Och jag är ju trotsallt bara 15 år i sinnet än.

Ha en bra dag
Puss

Inga kommentarer: