måndag 21 september 2009

Helgen är över:(

Fan rent ut sagt att helgen ska gå så fort jämt! Hinner ju inte mer än att andas och gå hem från jobbet innan det är dags för att gå dit igen!!! Denna helg har iaf vart super kul!!!
Roliga saker hela tiden:) I fredags var jag ju med Broman och åt på restaurang och Olearys...i lördags gick jag först en sväng på stan för att införskaffa present åt Carina och alkohol sen blev jag kvar på Olearys ett tag innan vi gick hem till Broman och invänta Kicki och sen hem till henne och fixa inbjudningar, färga håret och klippa henne sen gjorde jag mig iordning hemma hos henne och sen skjussa hon mig till Carina:)
Var en helt sjukt rolig fest hos kusin vitamin:) Många galna människor på ett och samma ställe;) Sen vid 1 gick vi ut, på väg till Bomul, men ringde Broman och då satt han på Mc donalds så jag gick dit och strunta i Bomul och sen hem ist;) Var ju så trött!!!
Igår sov vi til kl 13!!! NICE!!! Sen kolla vi på fotbollsmatch, Moa spela och de vann med 4-2:) Så kul för dem! Sen hem och fixa taco och sen iväg på bio för att se "flickan som lekte med elden"....och jag vill se nästkommande film NU!!!! Så det är bara att vänta....sen hem till Broman och myste i soffan;) Ja det var min helg i stora drag och idag är det som sagt måndag igen...avskyr måndagar!!! Idag är det jobb, tvätt, träning:) Så dagen kommer iaf gå fort och det är ju skönt!

Ha det så bra
Kram

Inga kommentarer: