lördag 26 september 2009

Lördag....

Så var Mirandas kalas avklarat, hon blev glad och nöjd över sina presenter...fick en MASSA roliga saker...en guldhamster av mormor och morfar, kläder, fotboll, leksaker:) Ja hon är iaf jätte nöjd! Och det är huvudsaken!
Det var en massa vänner här igår kväll...och Carina och Tommie var kvar och kolla på idol och kändisdjungeln, jätte kul att umgås med dem så också:) När de åkte hem gick jag och la mig, eftersom jag har tvättstugan nu på morgonen. Så det blev då ingen sovmorgon idag inte, men det är ju söndag imorgon så då ska jag iaf sova lite längre och vila ut mig.

Stackars Broman...hans bil gick sönder igår när han kom hit....den bara dog liksom! Så Johan kom när han sluta jobbet och bogsera honom till en bilverkstad...stackars honom! En av anledningarna till att jag avskyr bilar! För de kostar alldeles för mkt när de går sönder!!!Fy och blä! Hoppas det inte blir allt för dyrt för honom bara!!!!

I eftermiddag kommer Viktor hit, han ska sova här då Kicki och Micke ska på 30 års fest. Ev kommer Jessica hit med barnen och så ska Meja på kalas 3 våningar över oss, det är lagom avstånd till kalas:)
Annars så blir det en lugn lördag med inga måsten helt enkelt...

Funderar på hur jag vill leva mitt framtida liv...har ju inte direkt tänkt på det tidigare...vill jag leva själv resten av livet?! nej det vill jag faktiskt inte....jag vill vakna på morgonen och se den man jag älskar, sitta i trisstess och ändo njuta av livet för att jag delar det med en man som jag älskar. Det är liksom inte så att jag planerar min framtid...för JAG om någon vet att det inte går att planera framtiden för man vet aldrig när man kommer till en vägkorsning där man har flera olika alternativ att välja på! Just nu lever jag som jag gör och det känns ok, vad min framtid säger...det vet bara stjärnorna! Men jag vet att jag faktiskt vill dela livet med någon man, en man som jag älskar och att han älskar mig tillbaka! Jag vill vara som Jadde...hon är en perfekt förebild för mig...hon hennes man har vart ihop i många år och hon är lika glad över honom idag och han över henne! Det är det som är meningen....att man uppskattar varann för de små sakerna här i vardagen!

Ha en bra dag
kram

Inga kommentarer: