torsdag 17 september 2009

Så var det äntligen torsdag!!! Vilket innebär att det är fredag i morgon:) Och en barnledig fredag kväll!!!! SKÖNT!!! Ska köra spinning efter jobbet imorgon sen ska jag träffa Broman och sen Niklas:) På lördag bär det av på höstfest hos en vän till Kicki som heter Eva, vi ska bada i en spa tunna och äta buffe och dricka, min underbara lillebror ska vara chafför:) Så tänker jag ta mig en ute kväll efter höstfesten:) Hoppas Kicki är med på det, för vi har så kul ihop!!! Hon är lika galen som mig;) Såna människor tycker jag om!!!

Igår kväll kolla jag på Idol...som vanligt när det är vardag kväll;) Inte mkt att ha eftersom jag inte känner för nåt just nu skulle lika gärna kunna ligga och sova resten av livet känns det som...

Känner mig så usel, ful, äcklig, tjock just nu att jag bara vill ta en kniv och skära bort allt äckligt på mig!!!!
Igår på jobbet hade jag först gymnastik med tanterna sen på em åkte vi till Hageby, åker ju en gång i månaden...jag hitta bh för 99 kr på Kaphal!!! Riktiga kap, så det blev 2 stycken;) Kul att ha lite nya underkläder igen;) Sen blev det lite duschcreme och bodylotion och ögonbrynsfärg. Så nu har jag iaf mörka ögonbryn igen:) Nice! Eftersom jag passa på att färga håret igår kväll också. Det är ju bara att försöka att sköta sitt yttre så det ser skapligt ut iaf, men visst är det svårt när man är tvungen att jobba i motvind...tänk om jag ändo kunde få vara snygg!!!

Nej ni nu ska jag fixa frukost åt tjejerna och sen bege oss till skola och jobb...
Ha en bra dag
kram

1 kommentar:

Alexandra sa...

Men Malin för faan! Skärp dig nu! Sluta att kritisera dig själv så mkt hela tiden... Ingenting blir bättre av att du trycker ner dig själv!

Sandra