onsdag 23 september 2009

Mitt hjärta BLÖDER!!!

Igår efter jobbet blev det bullbak, kladdkaka och dumlekakor inför fredags kalaset för Miranda....sen ringde jag Miranda för att gratta henne. Fråga då vad hon fått i present....svaret blev INGET!!! Fattar ni!!!! Hon fyllde 6 år igår och fick inte en present av sin pappa!!! Han stod och skrek i bakgrunden " Jag har inte haft tid, det är inte dina problem, Jag jobbar till kl 16 om dagarna så jag har inte nån tid" och en massa mera otrevliga ord!!! Inga ursäkter i hela världen kan jag acceptera...det är för fan 1 år sen hon fyllde sist!!!! Och varannan vecka under 1 års tid har han haft tid!!! Eller går han och lägger sig kl 16 när han kommer hem?! Hur fan gör alla andra människor som slutar kl 16?! De kan alltså inte handla?! Alltså när Miranda sa detta kände jag hur jag börja tjuta...fan min älskade Miranda...detta kommer hon minnas det vet jag! Och en annan sak är att jag har sett Tommy på lunchen flera gånger här i vilbergen...ist för att gå till Ica och träffa tjejen så kan han väl för FAN tänka att han har en tjej där hemma som fyller 6 år!!!! Alltså jag unnar honom verkligen ett förhållande då kommer han antagligen lugna ner sig mot mig...men vad som helst kan inte gå före sina egna barn PUNKT SLUT!!!!

Ja annars så gick mötet på jobbet bra, chefen förstod våra argument och hon fick även själv höra hur de besökande kan bete sig. Så det kändes skönt att hon nu faktiskt förstår varför jag inte tycker det känns vidare roligt att gå till arbetet nu. Men jag ska kämpa...för jag vet att jag glädjer många! För jag gör det bästa jag kan!

Vart jag annars befinner mig i livet, det vet jag inte riktigt...befinner mig någonstans i tankarnas värld...funderar på hur jag vill ha min framtid....mkt mera än så kan jag inte utge eftersom jag är i tankarnas tid. Men jag är helt klar med vad jag INTE vill ha iaf och det känns ju skönt:)

Ha det så bra
Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Piss dåligt gjort av honom. men han fattar inte vilket svek det blir för henne. Hur kan man ens försvara sig till något sånt som han gjorde. Hoppas han gottgör henne till max även ifall det aldrig går att få ogjort. Det ända du kan göra nu är att inte strö mer salt i såren och kasta mer skit på honom när hon hör utan bara säga till henne när hon pratar om det att han gör sitt bästa fast du vet att så inte är fallet. Han är trots allt hennes pappa och hon älskar honom no matter what. Då har du inte gjort saken ännu värre. Du ska alltid ha rent mjöl i påsen om man säger så. Vill du ösa skit på honomgör det när inte barnen hör eller till dina vänner.